Esim - Presidential Elections \ התמודדות לנשיאות ישראל
Login:
Password:

Forgot password Register

Article


39
Presidential Elections \ התמודדות לנשיאות ישראל (Old article)
Posted 11 years ago by
Account    
Report


english - hi guys thats my presidental election speech so its in hebrew, if you like me as cp as was before, show it in votes





אזרחים יקרים!

בכתבה זו אגע במספר דברים

הראשון – הבהרה לגביי *

השני – החזרת המדינה, ייצוב השקל והשכר והסכמי הגנה משותפים

השלישי – מצע התמודדות לקונגרס. *


הבהרה לגביי

בקדנציה הנוכחית יש שתי נפשות הפועלות על השחקן הנוכחי, משה שאתם כבר מכירים אותו. ואנוכי, אור, שהצטרפתי לא מזמן.
{Angeldesire}
שנינו יחדיו מנהלים את המשתמש בפן האישי שלו ובפן המדיני, וחשוב שכולם יכירו את זה, כל מהלך מדיני מסונכרן עם גורמים נוספים שאציג בהמשך. כל צעד שלנו נשקל ונבדק הייטב, והזמינות גבוהה מכל שחקן אחר במשחק.
נשתדל תמיד לרשום מי עונה לכם מהשחקן – אור או משה על מנת שתוכלו לדעת, בכל מקרה שנינו עוברים על כל מה שהמדינה, הארגון והשחקן עושים, ופעילים ללא הרף.



החזרת המדינה, ייצוב השקל והשכר.
החזרת המדינה


בשעה טובה ומוצלחת הצלחנו לכבוש את נצרת, בתמיכה של הברית – או ג'י די ובעיקר חברינו הטובים מאיראן, יוון וגרמניה, בנוסף השתמשנו ב-3 יחידות שכירי חרב על מנת להשלים את הניצחון, עוד מילה טובה ענקית מגיעה לכולכם שהשקעתם את מיטב כספכם וזמנכם לטובת המדינה, ואין בכך ספק, שלולא כל שחקן פה שהוציא מכיסו הפרטי, שהשתמש בבופים, שלא חסך מעצמו, לא היינו כיום איפה שאנחנו.
לאחר מכן בפחות מעשרים דקות הצלחנו לשים מערכות הגנה – 4 מערכות ברמה שתיים שהוכנו מראש למקרה זה ובנוסף מערכת הגנה רמה חמש שנתרמה ע"י ראש ממשלת גרמניה לשעבר, שהוא חבר אמת שלנו, וככה מנענו נפילה של נצרת בידי טורקיה.
מהלך הקרב התנהל רובו בשבת וחשוב לציין שאת רוב הקרב ניהל טל –
{psytal}
ומגיעות לו המון תודות על תרומה ענקית ועזרה יוצאת דופן לשחרור המדינה.
לאחר ההגנה המוצלחת על נצרת ניתנה לנו ההזדמנות לתקוף, והתחלנו בכיבוש ישראל חזרה, כאשר כל הכיבוש נעשה באופן חכם ומחושב.
כעת אנו חותרים למגעים עם טורקיה, למרות שכפי שנראה הם אינם מעוניינים, אך ייעשה ניסיון בנושא.
כמובן שהמוחות החושבים והפועלים, פועלים ללא הרף על מנת למצוא את הדרך הטובה ביותר להשאיר את מדינתנו אצלנו ולא לתת לה להיכבש שנית.



ייצוב השקל
את השקל ייצבנו במהירות יחסית גבוהה מאוד, ולקח כ24 שעות. שמנו הצעות קניית שקל בגולד של הארגון. ולאחר מכן שמנו הצעות נגדיות ע"י מספר חברים ישראלים של קניית גולד = שקל במחירים המאפשרים ייצוב המטבע. בנוסף הדפסנו כ-2,000 שקלים נוספים על מנת לשמור על ערך המטבע, והזרמת כספים נוספים לשוק.
כמו כן, חיזקנו את המטבע הישראלי, לאומת הפעם האחרונה ששקל היה שווה 0.05 זהב, כיום הוא שווה בסביבות ה 0.058 זהב, שזה חיזוק משמעותי שתמיד היה במדינות ישראל, ותמיד בכל זמן שאפנו שהשקל יהיה מטבע חזק ולא חלש על מנת שתמיד יהיה אפשר לשלוט בו, ולא ייתכן מצב של השתלטות גורמים זרים על שוק המטבעות.


ייצוב השכר

השכר בישראל החל במחירים נמוכים ביותר בגלל מיעוט ההצעות, נקנו ע"י הארגון שלוש חברות נשקים רמה 1, וע"י כך הושמו הצעות עבודה לכל דרגות השכר על מנת לקבוע דרגת שכר שאנשים יצטרכו לעקוף. השכר מיוצב נכון לעכשיו ונשמור על המצב כמו שהוא, ובהמשך נעלה את המשכורות עוד ועוד עד לייצובן ביחס למשכורות העולמיות.

הסכמי הגנה משותפים

אושרו לאחר תיאומים הסכמי הגנה משותפים עם יוון, איראן, הודו, רומניה ואינדונזיה
הסכם שלום עם תורכיה עוד לא הושג אך הושגה הפסקת אש בזמן שהם היו אמורים לתקוף - הישג כרגע להגנת המדינה
אנחנו בעבודה מולם על הסכם שלום תקופתי

*****עדכון*****
הושג אמש הסכם הגנה משותף עם ארה"ב

מצע התמודדות לקונגרס
יחסינו לאן?


הדבר הכי חשוב והכי מעניין לטעמי,
אז ככה, לאחר כיבוש המדינה הצטרפנו לברית או ג'י די, מה זה אומר?
זה אומר שנצטרך לתת את כולנו בעזרה לברית הזאת ותמיכה בה, בקרבות שיהיו בחלקם גם לא בישראל, בתמורה נקבל עזרה לשמור על המדינה.
ישנם מספר תוכניות שלא אפרט כאן להמשך התקיפה על מנת לא לתת לטורקים את האפשרות לתרגם אותם, תוכלו תמיד להתעדכן איתי ועם משה בצ'ט.
חשוב לציין שנצטרך את עזרת כולם בהגנה על המדינה בזמן הקרוב מאוד, אם נצליח להדוף 2-3 מרדים הטורקים יתייאשו והנסיונות כיבוש ייפחתו.
כל החלטה שאנו מחליטים בקשר לעתידה של המדינה מסתנכרן, מדברים עליו ומתייעצים בנושא זה עם מספר גורמים שחשוב לי לציין והם:

psytaI
Kawaki




כלכלה

אז ככה, ייצוב השקל וייצוב המשכורות יימשך, באם נצטרך התערבות של הארגון היא תבוצע כמו שבוצעה עכשיו,
בנוסף קיימת תוכנית סדורה להעצמת כלכלת ישראל והעשרת הארגון, דבר אשר יהיה ניתן להרגישו כבר בחודש הקרוב
לאחר סיום התוכנית - כמספר ימםי אחרי הבחירות תיפתח יחידה חדשה לישראלים שתאגד את הדמג' שלנו
פרטים בהמשך..


כמה בקשות אליכם

הראשונה – כשאתם קונים מוצרים בישראל, השתדלו לקנות מישראלים כאשר הבדלי המחירים הם נמוכים, גם אם ההצעה של הבחור הזר טיפה גבוהה יותר, בשבילכם זה פחות משמעותי ולכלכלת ישראל זה מאוד חשוב ומשפיע.
השנייה – אם החלטתם לעבוד בישראל – כמו קודם, השתדלו לעבוד אצל ישראלים. אני בטוח שאם תשלחו להם הודעה שיעלו את המשכורת במספר גרושים וישוו אותה להצעה הגבוהה הם יעשו את זה בשמחה.
בנוסף – פרוייקט משרד הביטחון ממשיך כסדרו, האנשים אשר עשו מילואים ימשיכו להנות מהטבות וצ'ופרים מהמדינה. בלחימה האחרונה הוצעה חבילת אספקה במחיר מוזל מאוד אשר עזרו לאלו שעשו מילואים ובמקביל חיזקו לנו את הלחימה באופן משמעותי.!



הרכב הממשלה:

מלבדנו, ימשיכו להיות חלק מהממשלה
psytaI
Chuck_Norriss



משרד הפנים
כרגע אין משמעות מיוחדת למשרד הפנים כי אין לנו שחקן שהצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולעשות בייבי-בום רציני וגדול ולארגן ערבי בייבי-בום מוצלחים
אשמח לקבל הצעות אם מישהו מעוניין לאייש את המשרה, ואני מדגיש גם כשהוא יאייש את המשרה, הוא יהיה חייב תמיכה מלאה ועזרה שלכם ונשמח לקבל עזרה זו.
אם נצליח להכפיל את כמות השחקנים הפעילים שלנו לא רק שהמדינה תהיה ברשותנו אלא גם תורכיה תהיה ברשותינו.
בנוסף, מתארגנים בעניינים פנימיים ע"י אייל ניסיון לבייבי בום רציני, מקווים לראות בקרוב תוצאות כמובן.



בהצלחה בבחירות לכל המתמודדים,
שלכם,
משה ואור.



Previous article:
סיכום תקופה - יש המון לקרוא, הכינו את הכסא להתחממות יתר. (11 years ago)

Next article:
The SC "EasyChip" Selling Out Shares #3 (11 years ago)

ESim
or
Register for free:
Only letters, numbers, underscore and space are allowed (A-Z,a-z,0-9,_,' ')
Show more

By clicking 'Sign Up!', you agree to the Rules and that you have read the Privacy Policy.

About the game:


USA as a world power? In E-Sim it is possible!

In E-Sim we have a huge, living world, which is a mirror copy of the Earth. Well, maybe not completely mirrored, because the balance of power in this virtual world looks a bit different than in real life. In E-Sim, USA does not have to be a world superpower, It can be efficiently managed as a much smaller country that has entrepreneurial citizens that support it's foundation. Everything depends on the players themselves and how they decide to shape the political map of the game.

Work for the good of your country and see it rise to an empire.

Activities in this game are divided into several modules. First is the economy as a citizen in a country of your choice you must work to earn money, which you will get to spend for example, on food or purchase of weapons which are critical for your progress as a fighter. You will work in either private companies which are owned by players or government companies which are owned by the state. After progressing in the game you will finally get the opportunity to set up your own business and hire other players. If it prospers, we can even change it into a joint-stock company and enter the stock market and get even more money in this way.


In E-Sim, international wars are nothing out of the ordinary.

"E-Sim is one of the most unique browser games out there"

Become an influential politician.

The second module is a politics. Just like in real life politics in E-Sim are an extremely powerful tool that can be used for your own purposes. From time to time there are elections in the game in which you will not only vote, but also have the ability to run for the head of the party you're in. You can also apply for congress, where once elected you will be given the right to vote on laws proposed by your fellow congress members or your president and propose laws yourself. Voting on laws is important for your country as it can shape the lives of those around you. You can also try to become the head of a given party, and even take part in presidential elections and decide on the shape of the foreign policy of a given state (for example, who to declare war on). Career in politics is obviously not easy and in order to succeed in it, you have to have a good plan and compete for the votes of voters.


You can go bankrupt or become a rich man while playing the stock market.

The international war.

The last and probably the most important module is military. In E-Sim, countries are constantly fighting each other for control over territories which in return grant them access to more valuable raw materials. For this purpose, they form alliances, they fight international wars, but they also have to deal with, for example, uprisings in conquered countries or civil wars, which may explode on their territory. You can also take part in these clashes, although you are also given the opportunity to lead a life as a pacifist who focuses on other activities in the game (for example, running a successful newspaper or selling products).


At the auction you can sell or buy your dream inventory.

E-Sim is a unique browser game. It's creators ensured realistic representation of the mechanisms present in the real world and gave all power to the players who shape the image of the virtual Earth according to their own. So come and join them and help your country achieve its full potential.


Invest, produce and sell - be an entrepreneur in E-Sim.


Take part in numerous events for the E-Sim community.


forum | Terms of Service | Privacy policy | Support | Wikia | Alpha | Luxia | Primera | Secura | Suna | Lima | Elysia | Xena | esim political game
PLAY ON