Esim - מצע התמודדות לקונגרס|Account for CP
Login:
Password:

Forgot password Register

Article


31
מצע התמודדות לקונגרס|Account for CP (Old article)
Posted 11 years ago by
Account    
Report


dear readers sorry for hebrew article but its CP election presentation




רציתי לומר כמה דברים חשובים לפני שתתחילו לקרוא את המצע.
בחירות אחרונות היו זוועה, אנשים התחילו להתלכלך, להשמיץ, לריב וזה היה ממש לא לעניין.
אנחנו כאן לשחק לכיף, אומנם יש מדי פעם התחכחויות אבל הן צריכות להיות בטעם טוב ובצורה מכובדת. אם מישהו חושב שיש משהו לא נכון שהממשלה עושה, משהו לא לעניין, הוא תמיד מוזמן לבוא ולהתלונן ואפילו במפומבי אין לנו בעיה עם זה, 4 חודשי קדנציה הראו דברים ברורים:
עשייה, אמיתות, מענה על כל השאלות, הצלחה מסחררת, התקדמות ברורה לעבר המטרות שהוצבו והגינות בפני כולם.
אז שימרו על טוהר הבחירות, כל אחד שרוצה לרוץ אני מאחל לו בהצלחה ושיהיה בהצלחה לכולם, ושכל אחד מהאזרחים יחליט בעצמו למי הוא רוצה להצביע ושהטוב ינצח.
כל המהלכים גם מוסברים פה כחלק מהמצע, אולי חלק יקראו לחלק מהמהלכים "דיקטטורה" אבל אם לא היינו פועלים כמו שאנחנו פעלנו, היום היינו עדיין תחת כיבוש טורקי ללא ברית, ללא כלכלה בכלל, ואז אתם הייתם מתלוננים שהממשלה לא הצליחה להקים את ישראל על הרגליים, אבל כשעושים את זה בדרכים היחידות שיכולות להצליח גם בזה יש תלונות...
אז תעשו חושבים, כי מה שממשלה עשתה {ממש לא מתוך גאווה אלא מתוך זה שזה ברור מאליו} אף מדינה לא עשתה מעולם ואני בספק אם מדינה כלשהי תעשה...


סיכום חודש נשיאות ומצע לבחירות הקרובות






תחום הביטחון

- שמירה על המדינה
o עם תחילת הקדנציה הושגה הפסקת אש והסכם אי תקיפה עם טורקיה.
o במהלך הקדנציה נוצל המצב בו טורקיה הועפה ע"י הברית שלה – סאפ, ועזרנו לאיראן לקחת חלקים בטורקיה על מנת ליצור חיץ בינינו ובינם, כמובן עם יחסים טובים שמטופחים מדי יום אירן נלחמה בכל כוחה לחסום את פולין מאיתנו ולקחת את השטחים הנכונים טקטית.

- הקמת ארגון צה"ל
o כמו שרובכם מכירים הקמנו ארגון חדש –
Israel Defence Force
o מטרת הארגון – שליטה מלאה ביחידה הצה"לית ומתן גב כלכלי ליחידה הצה"לית – סעיף הבא.

- הקמת יחידה צה"לית
o בשעה טובה ומוצלחת הוקמה היחידה הצה"לית הרשמית –
Israel Defence Force
o info
o מטרתה העיקרית – מיקוד הדמג', פיתוח לוחמים שאינם יכולים עדיין להצטרף ליחידות הגדולות בכך שהסכום כניסה ליחידה הוא סמלי לחלוטין, האספקה נהדרת וטובה ביותר ועדיין שומרת על אי הפסד ליחידה, חיזוק ישראל אל מול העולם ועוד.
o ניתן לראות שליחידה יש מספר רב של מפעלים אשר מאפשרים לה עצמאות כלכלית.

- חיזוק הקשרים עם מדינות רבות ואו ג'י די
o הוצאת הוראות לחימה יומיות – גם בעיתון, גם בשוטים וגם בהודעה למפקדי היחידות.
o חתימה על הסכמי הגנה משותפים עם מספר מדינות באו ג'י די ופרו או ג'י די על מנת לייצר מחוייבות ליום בו נזדקק לעזרתן
o לחימה על פי הוראות הברית וחיזוק הקשרים האישיים בצ'אנל הברית.

- הכנסה עתידית של פורס ריקון תחת חסות הממשלה לאחר מילואים
o כרגע תחת משרד הביטחון קיימת יחידה אחת בלבד – ספרטנס.
SpartanS
o לאור רצון של מפקדי יחידת פורס ריקון, ואינטרס מדיני מובהק הוחלט שבזמן הקרוב בהחלט, יעשו חברי היחידה מילואים ולאחר מכן יקבלו תמיכה שבועית ממשרד הביטחון.
Force Recon





תחום הכלכלה

- המהלך הכלכלי
o לאחר הבחירות ומספר ימים בהם ניתנו הודעות לאזרחים על הוצאת כספם ומוצריהם מהשוק הישראלי החל – המהלך הכלכלי, מהלך זה – הפחתת ערך השקל הכניס למדינה 1,000+ גולד ואיפשר יצירת רווח גדול יותר ופתיחת היחידה המדינית לצד פתיחת חברות נוספות והגדלת ההכנסות השבועיות לארגון.
o חשוב לציין השקל יישאר במחיר קבוע מעתה – 0.02 גולד לשקל.

- שיווק מוצרים במחירי סיטרייד כמעט
o החל מאמצע הקדנציה התחלנו לשווק בשוק הישראלי את מיטב המוצרים ובכמות במחירים נוחים וזולים מאוד אשר כמעט משתווים לשוק השחור, וחלקם אף זולים מהשוק השחור!
o חשוב לציין שבעקבות מהלך זה מלבד ישראלים המחירים משכו שחקנים זרים אשר קנו עשרות אלפי שקלים וקנו אלפי מוצרים, מה שמחזק מאוד את הכלכלה הישראלית ושומר על יציבות השוק ונוחות לשחקנים העובדים תמורת שקל על מנת שיוכלו לרכוש בשקל מוצרים בעלות זולה ביותר!

- פרסום השוק הישראלי
o כמו שחלקכם הגדול ראה השוק הישראלי פורסם בכתבה בטופ כשוק שהמחירים בו שווים כמעט למחירי סי טרייד – פרסום זה עזר למשיכת אנשים לשוק הישראלי.
setrade news - day 157









תחום חיזוק המדינה

- בייבי בום 1
o לא נפרט אך נגיד שבוצע בייבי – בום אשר הביא מעל 200 נרשמים חדשים ביומיים, רובם לא החזיקו מעמד זמן רב אך הדבר עודד מאוד משקיעים לבוא לישראל ולפתוח מפעלים ועזר ברווחים של המדינה, ונעשו מאמצי על מהמדינה לשמר כמה שיותר אזרחים.
{כאשר מדברים במונח "מדינה" מתכוונים לצוות הממשלתי ולקבינט הקיים באותה תקופה}

- בייבי בום 2
o מיני בייבי בום לעומת הראשון הביא להרשמת 35 אזרחים ביום, עזר בעיקר לחברות המדינה בהעסקת עובדים, מספר רב יחסית של שחקנים המשיכו כ-4 ימים לאחר ההרשמה ונקווה להתמדה מצידם, וכמובן נמשיך לעודד אותם להישאר ונתמוך בהם בכל דרך אפשרית.

- בייבי בום עתידי
o אנחנו ממשיכים לעבוד על בייבי בומים ונסיונות הבאת אנשים, אך אנחנו חייבים את עזרתכם, תביאו חברים, תספימו בפורומים ומשחקים אחרים ותגרמו לעוד אנשים להצטרף, אם נחצה את רף ה- 300 אזרחים פעילים עם הראש הישראלי נוכל להגיע רחוק מאוד, ולדעתי אנחנו מדברים על מעבר לכיבוש טורקיה, כי ישראלי חזק זה ישראלי חכם, וישראלי חכם עושה את עצמו ישראלי חזק.
ותזכרו שבמשחק שלנו הכמות כן קובעת, ואכן מיטב המוחות עובדים על יצירת סקריפטים, תוכנות להספמה ועוד, ואנו מקווים שכבר בעתיד הקרוב תראו פירות ענקיים בנושא, אך חייבת לבוא עזרה גם מכם.







פוליטיקה

- כשלון הצעות החוק
o הקונגרס הקודם – 20 חברי כנסת, חלקם לא פעילים, חלקם אפילו הפכו לאפורים, דבר אשר גרם להצעות חוק רבות שנמשכו מעל 20 שעות, דבר זה גרם להפסדי כספים למדינה, אך צריך לזכור שהמזל הוא שלא היינו צריכים להכריז מלחמה כי אז היינו נכנסים לבעיה לכן בוצע המהלך הבא.

- מהלך חיזוק הקונגרס
o לא ארחיב במילים, מטרתו למנוע משחקנים לא פעילים לרוץ לקונגרס, להכניס לקונגרס את השחקנים הפעילים והאקטיביים בעלי הנגישות הכי גבוהה למשחק כי זאת תכליתו של הקונגרס.
תוכלו לראות שכל הצעת חוק שעברה, אושרה כל כך מהר, שאפילו כשצריך רק איקס אנשים לאשר הצעה, יותר מאיקס פלוס שתיים הספיקו להצביע לפני שהתעדכן במשחק בכלל שההצעה אושרה...
כל אחד כמובן יכול לקרוא לזה איך שנראה לו, חלקם יאמרו "דיקטטורה" חלקם יאמרו "מהלך גאוני", אבל תזכרו שבסופו של יום התוצאות מדברות, העובדות והמעשים.
ואנחנו במשך 4 החודשים האחרונים עבדנו מספיק קשה להביא את מדינת ישראל להיכן שהיא נמצאת, ויהיה חבל מאוד שכל זה ייהרס מאי תפקוד של הקונגרס.








קרן קיימת לישראל

- הקמת קרן עזרה לישראלים
o רעיון חדש שיילך ויתפתח במהלך הקדנציה הבאה, מטרתו לאסוף תרומות מאזרחים – כסף קטן שנשאר לכם בגולד \ כסף זר, כל כסף שייתרם ע"י אזרחים יוכפל ע"י הארגון ויצירת הון למתן עזרה לישראלים – הלוואות ללא ריבית למי שזקוק ויעמוד בקריטריונים כמו שאמרתי הרעיון הוא ראשוני ויתפתח עם הזמן, ייתכן גם כי יירד בגלל חוסר תמיכה.







הקבינט
- הקבינט שלנו יהיה מורכב מ:
o קבינט להחלטות בטחוניות - מדיניות:
Account
psytaI
ProfessorAwesomo

o קבינט להחלטות כלכליות:
Account
psytaI
ProfessorAwesomo
Kawaki

o יועצים נוספים:
Raikon
מפקדי היחידה המדינית:
AfterEarth
yoyoyo5678



Previous article:
מבצע ענק ומשתלם לאזרחי ישראל. (11 years ago)

Next article:
And the winner in Presidental elections is... Problem?! (11 years ago)

ESim
or
Register for free:
Only letters, numbers, underscore and space are allowed (A-Z,a-z,0-9,_,' ')
Show more

By clicking 'Sign Up!', you agree to the Rules and that you have read the Privacy Policy.

About the game:


USA as a world power? In E-Sim it is possible!

In E-Sim we have a huge, living world, which is a mirror copy of the Earth. Well, maybe not completely mirrored, because the balance of power in this virtual world looks a bit different than in real life. In E-Sim, USA does not have to be a world superpower, It can be efficiently managed as a much smaller country that has entrepreneurial citizens that support it's foundation. Everything depends on the players themselves and how they decide to shape the political map of the game.

Work for the good of your country and see it rise to an empire.

Activities in this game are divided into several modules. First is the economy as a citizen in a country of your choice you must work to earn money, which you will get to spend for example, on food or purchase of weapons which are critical for your progress as a fighter. You will work in either private companies which are owned by players or government companies which are owned by the state. After progressing in the game you will finally get the opportunity to set up your own business and hire other players. If it prospers, we can even change it into a joint-stock company and enter the stock market and get even more money in this way.


In E-Sim, international wars are nothing out of the ordinary.

"E-Sim is one of the most unique browser games out there"

Become an influential politician.

The second module is a politics. Just like in real life politics in E-Sim are an extremely powerful tool that can be used for your own purposes. From time to time there are elections in the game in which you will not only vote, but also have the ability to run for the head of the party you're in. You can also apply for congress, where once elected you will be given the right to vote on laws proposed by your fellow congress members or your president and propose laws yourself. Voting on laws is important for your country as it can shape the lives of those around you. You can also try to become the head of a given party, and even take part in presidential elections and decide on the shape of the foreign policy of a given state (for example, who to declare war on). Career in politics is obviously not easy and in order to succeed in it, you have to have a good plan and compete for the votes of voters.


You can go bankrupt or become a rich man while playing the stock market.

The international war.

The last and probably the most important module is military. In E-Sim, countries are constantly fighting each other for control over territories which in return grant them access to more valuable raw materials. For this purpose, they form alliances, they fight international wars, but they also have to deal with, for example, uprisings in conquered countries or civil wars, which may explode on their territory. You can also take part in these clashes, although you are also given the opportunity to lead a life as a pacifist who focuses on other activities in the game (for example, running a successful newspaper or selling products).


At the auction you can sell or buy your dream inventory.

E-Sim is a unique browser game. It's creators ensured realistic representation of the mechanisms present in the real world and gave all power to the players who shape the image of the virtual Earth according to their own. So come and join them and help your country achieve its full potential.


Invest, produce and sell - be an entrepreneur in E-Sim.


Take part in numerous events for the E-Sim community.


forum | Terms of Service | Privacy policy | Support | Wikia | Alpha | Luxia | Primera | Secura | Suna | Lima | Elysia | Xena | esim political game
PLAY ON