Esim - کفاشیان: برای کُشتن پشه‌ باید پیف‌پاف خرید
Login:
Password:

Forgot password Register

Article


23
کفاشیان: برای کُشتن پشه‌ باید پیف‌پاف خرید (Event related)
Posted 9 years ago by
Dark_Shadow    
Report


کفاشیان: برای کُشتن پشه‌ باید پیف‌پاف خرید

علی کفاشیان پس از جلسه با کارلوس کی‌روش برای صحبت در مورد تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما پیش از این توافقات ضمنی داشتیم، این جلسه هم برای ادامه مذاکرات بود. قرار شد با کی‌روش جلسات ما ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی این قرارداد نهایی می‌شود، گفت: تازه کار را آغاز کرده‌ایم. هفته‌ آینده هم جلسه داریم. در مورد اردوها و مسابقات صحبت خواهیم کرد، موارد جزیی در قرارداد وجود دارد که قرار است اصلاح شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مسائل مالی گفت: هیچ مشکل مالی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

وی در مورد نظارت فدراسیون گفت: کی‌روش همه را پذیرفته و ارائه گزارش به کمیته فنی و توسعه را نیز پذیرفته است.

کفاشیان ادامه داد: او پذیرفته است که دستیار ایرانی داشته باشد. ما معرفی می‌کنیم و در این مورد با یکدیگر به تفاهم می‌رسیم.

وی در خصوص خبر توافق کی‌روش و آفریقای جنوبی گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما چنین چیزی صحت ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کی‌روش گفته برای جام ملت‌ها زمان زیادی از دست داده‌ایم، گفت: تیم ملی تازه از جام جهانی برگشته است. الان باید بنشینیم و برنامه تدارکاتی خوبی برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم. پیشنهاداتی آماده است که خود کی‌روش باید روی آنها فکر کند و تصمیم بگیرد.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته است مشکل قرارداد به اندازه یک پشه است، عنوان کرد: به هر حال در هر جایی کار و تلاش کنید پشه هم وجود دارد. باید برای کشتن پشه‌ها پیف‌پاف بخریم.

کفاشیان در پاسخ به سؤال خبرنگاری پرسید چه زمانی جواب بله خواهید گرفت، گفت: شما ازدواج کرده‌اید؟ مگر بار اول در خواستگاری بله می‌گویند.


همه چیز از بازگشت کی روش تا توافق کامل

سرویس ورزشی بی باک؛ مهمترین عناوین ورزشی:

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران سرانجام ساعت 3:35 بامداد روز گذشته برای ادامه مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال به منظور مشخص شدن وضعیت آینده کاری خود در تیم ملی فوتبال ایران از دوبی به کشورمان بازگشت؛ بازگشتی که با استقبال مردم از او در فرودگاه همراه بود تا جایی که عده بسیار زیادی از مسافران یا همراهان آنها به هر ترتیبی قصد داشتند تا با سرمربی محبوب تیم ملی فوتبال کشورشان در یک قاب ثبت شده و تعدادی دیگر با تعریف و تمجیدهایشان از مرد پرتغالی او را به ماندن در فوتبال ایران ترغیب می کردند.

بر همین اساس قصد داریم طی گزارشی کامل به تشریح روند مذاکرات بین سرمربی پرتغالی تیم ملی با فدراسیون فوتبال پرداخته در 24 ساعت گذشته پرداخته و ابعاد روشن و تاریک آن را مورد بررسی قرار دهیم.

برای موفقیت در آسیا باید از دیروز کار را آغاز می‌کردیم

کی‌روش در ابتدای ورود به ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس یک بار دیگر از علاقه قلبی‌اش برای ماندن در ایران سخن به میان آورده و ابراز امیدواری کرد که همچنان کار را با تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه دهد، هرچند که این مربی موفق معتقد بود که زمان برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا از دست رفته و هر روز نیز زمان بیشتری هم تلف می‌شود و هرچه سریع‌تر برای موفقیت در قاره کهن دست باید به کار شد. متن گفت و گوی کی روش با خبرنگار فارس در بدو ورود به ایران به شرح زیر بود:

- سفرتان به ایران چطور بود؟ ابتدا عنوان شده بود که بامداد روز گذشته به ایران بازخواهید گشت، اما چرا این اتفاق نیافتاد؟

پروازم را از دست دادم و در واقع به پرواز نرسیدم.

- البته برخی رسانه‌ها عنوان کردند که چون علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران جلسه‌ روز پنجشنبه خود را را با شما لغو کرده است، به ایران سفر نکردید.

خیر؛ به هیچ وجه این‌طور نیست. برای روز گذشته هیچ برنامه یا جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون فوتبال نداشتیم که بخواهد لغو شود.

- موضوع تمدید قراردادتان به کجا رسید؟ مذاکرات تا کجا پیش رفته است؟

این یک موضوع شخصی است و به عقیده من باید مجدداً در خصوص برخی بندها با فدراسیون ایران مذاکراتم را ادامه داده و صحبت‌های لازم را به عمل بیاورم. من گفته بودم که مذاکرات ادامه دارد و دیگر از طرف خودم نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم، چراکه این گفت و گوها محرمانه و خصوصی هستند.

- اما اینکه در ایران هستید، موضوعی امیدوارکننده است و شواهد از ماندن شما در تیم ملی ایران خبر می‌دهد. درست است؛ هرچند که در مدتی که به عنوان سرمربی تیم ملی در ایران بودید در راه آماده‌سازی تیم ملی خواسته یا ناخواسته با مشکلاتی هم مواجه شدید.

همیشه گفته‌ام که دوست دارم با ایرانی‌ها کار کنم؛ بر همین اساس دوم جولای پیشنهاد تمدید قرارداد را از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کردم. در حال حاضر نیز در حال مذاکره هستیم، البته می‌دانم که برخی نظرات از جانب من در برخی رسانه‌ها مطرح شده است که آنها حرف‌های من نبودند. من در مورد نحوه مذاکرات اظهارنظری نکرده‌ام و فقط گفته‌ام که باید همه چیز در این مورد خصوصی و محرمانه باشد.

- کفاشیان به دفعات اعلام کرده که بر سر پاداش‌ها و دستمزدتان با شما به توافق رسیده است و فقط مقداری جزئیات باقی مانده است. می‌توانید این جزئیات را اعلام کنید؟

باید در خصوص موارد مهمی صحبت کنیم، البته این موارد مهم ارتباطی به من ندارند، با این حال بیشترین بحث ما در مورد کادرفنی و همکارانم در این بخش خواهد بود.

- اتفاقا یکی از اختلافات شما با فدراسیون بیشتر شدن نظارت فدراسیون فوتبال بر تیم ملی و حضور دستیاران ایرانی در تیم ملی عنوان شده است.

الان نمی‌توانم در این خصوص حرفی بزنم، اما باید در این مورد به طور شفاف و با جزئیات بیشتری به مذاکره بپردازم.

- حتی گفته می‌شد که در مورد تعامل با کمیته فنی نیز سخت‌گیری‌هایی از سوی شما به عمل آمده است.

این موردی نیست که بخواهم در خصوص آن به طور عمومی صحبت کنم و خیلی این موضوع برایم عمومیت ندارد.

- برخی اخبار نیز هفته گذشته از توافق قطعی شما با تیم ملی آفریقای جنوبی خبر داده و اعلام کردند که شما فقط برای بردن وسایل شخصی خود به ایران بازگشته‌اید. حتی بخش رسانه‌ای فدراسیون آفریقای جنوبی نیز این موضوع را تأیید کرده است.

این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ توافقی با این کشور صورت نگرفته است.

- با توجه به مواردی که برشمردید چند درصد احتمال می‌دهید همچنان سرمربی تیم ملی ایران بمانید؟ آیا به واقع به ایران آمده‌اید تا همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی بمانید؟

من آرزو دارم که با تمدید قراردادم در ایران بمانم و همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران کار کنم. در قلبم مردم ایران را دوست دارم و علاقه دارم کارم را در این کشور ادامه دهم.

- مردم ایران که موافق ماندن شما هستند و حتی رسانه‌ها به نمایندگی از همین مردم از رئیس جمهور ایران، درخواست کرده‌اند تا شرایطی فراهم شود که قرارداد شما تمدید شود.

در واقع باید تأکید کنم که علاقه‌ام به ماندن در ایران بسیار بیشتر از هر کاری است، اما درباره گفت و گوها و نحوه مذاکرات باید دوباره تأکید کنم که این گفت و گو ها از طرف من محرمانه بوده و نمی‌خواهم در مورد آنها اظهارنظری داشته باشم.

- با این تفاسیر اگر مشکل مالی باشد‌، حاضر هستید برای ماندن در تیم ملی ایران به فدراسیون کشورمان تخفیف دهید؟

فعلا در این مورد صحبت نمی‌کنم تا جلسه‌مان برگزار شود.

- در خصوص جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا صحبت کنیم. یک عده از کارشناس‌های فوتبال معتقدند با توجه به شناختی که از فوتبال ایران پیدا کرده‌اید در صورتی که بمانید، تیم ملی ایران تحت هدایت شما شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در این رقابت‌ها خواهد داشت.

جادوگر نیستم و فقط یک مربی هستم. برای کسب نتیجه خوب و قهرمان شدن باید خوب تمرین کرد و خوب بازی کرد.

مچ بند سیاه بازیکنان ایران به مناسبت شهادت حضرت علی (ع)

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل آمریکا به مناسبت روز شهادت حضرت علی (ع) و در حمایت از کودکان و مردم بی دفاع غزه بر دست راست خود مچ بند سیاه بستند.
به گزارش بیست چهارده، مردان والیبال ایران پس از پیروزی تاریخی برابر برزیل و صعود به نیمه نهایی مسابقات لیگ جهانی 2014 از ساعت 20 امروز شنبه، 27 تیرماه به وقت تهران، مقابل امریکا صف آرایی کرد.
در این روز که مصادف است با روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، ملی پوشان کشور به حمایت از مردم غزه و پایان کشتار کودکان و مردم بی گناه و بی دفاع غزه در مسابقه مقابل تیم ملی امریکا بر دست راست خود مچ بند سیاه بستند.

پیشنهاد وست‌برومویچ به اشکان دژاگه

در حالی که دو روز پیش رسانه‌های انگلیسی از پیشنهاد باشگاه العربی قطر به اشکان دژاگه خبر داده بودند، سایت الکاس نیز به این موضوع پرداخته و احتمال عقد قرارداد العربی با بازیکن ایرانی فولام را داده است.

اعلام شده که باشگاه فولهام در حال حاضر پیشنهادی به ارزش 5 میلیون پوند از باشگاه العربی دریافت کرده تا بازیکن 28 ساله ایرانی خود را در نقل‌وانتقالات تابستانی به این تیم بدهد.

فلیکس ماگات، سرمربی آلمانی فولهام به مسئولان این باشگاه پیشنهاد داده که برای تقویت تیم و بازگشت دوباره به لیگ برتر با دو بازیکن جدید قرارداد امضا شود که برای این کار بودجه مناسبی لازم است. باید دید با توجه به پیشنهاد العربی او حاضر می‌شود بازیکن ایرانی و بین‌المللی خود را بفروشد تا تیمش را تقویت کند یا دژاگه در این تیم حفظ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برای جذب دژاگه از باشگاه وست‌برومویچ هم پیشنهادی به باشگاه فولهام رسیده است و مسئولان این باشگاه در حال بررسی شرایط پیشنهادی از سوی وست برومی‌ها هستند.

Previous article:
آخرين رده‌بندي فيفا اعلام شد (9 years ago)

ESim
or
Register for free:
Only letters, numbers, underscore and space are allowed (A-Z,a-z,0-9,_,' ')
Show more

By clicking 'Sign Up!', you agree to the Rules and that you have read the Privacy Policy.

About the game:


USA as a world power? In E-Sim it is possible!

In E-Sim we have a huge, living world, which is a mirror copy of the Earth. Well, maybe not completely mirrored, because the balance of power in this virtual world looks a bit different than in real life. In E-Sim, USA does not have to be a world superpower, It can be efficiently managed as a much smaller country that has entrepreneurial citizens that support it's foundation. Everything depends on the players themselves and how they decide to shape the political map of the game.

Work for the good of your country and see it rise to an empire.

Activities in this game are divided into several modules. First is the economy as a citizen in a country of your choice you must work to earn money, which you will get to spend for example, on food or purchase of weapons which are critical for your progress as a fighter. You will work in either private companies which are owned by players or government companies which are owned by the state. After progressing in the game you will finally get the opportunity to set up your own business and hire other players. If it prospers, we can even change it into a joint-stock company and enter the stock market and get even more money in this way.


In E-Sim, international wars are nothing out of the ordinary.

"E-Sim is one of the most unique browser games out there"

Become an influential politician.

The second module is a politics. Just like in real life politics in E-Sim are an extremely powerful tool that can be used for your own purposes. From time to time there are elections in the game in which you will not only vote, but also have the ability to run for the head of the party you're in. You can also apply for congress, where once elected you will be given the right to vote on laws proposed by your fellow congress members or your president and propose laws yourself. Voting on laws is important for your country as it can shape the lives of those around you. You can also try to become the head of a given party, and even take part in presidential elections and decide on the shape of the foreign policy of a given state (for example, who to declare war on). Career in politics is obviously not easy and in order to succeed in it, you have to have a good plan and compete for the votes of voters.


You can go bankrupt or become a rich man while playing the stock market.

The international war.

The last and probably the most important module is military. In E-Sim, countries are constantly fighting each other for control over territories which in return grant them access to more valuable raw materials. For this purpose, they form alliances, they fight international wars, but they also have to deal with, for example, uprisings in conquered countries or civil wars, which may explode on their territory. You can also take part in these clashes, although you are also given the opportunity to lead a life as a pacifist who focuses on other activities in the game (for example, running a successful newspaper or selling products).


At the auction you can sell or buy your dream inventory.

E-Sim is a unique browser game. It's creators ensured realistic representation of the mechanisms present in the real world and gave all power to the players who shape the image of the virtual Earth according to their own. So come and join them and help your country achieve its full potential.


Invest, produce and sell - be an entrepreneur in E-Sim.


Take part in numerous events for the E-Sim community.


forum | Terms of Service | Privacy policy | Support | Wikia | Alpha | Luxia | Primera | Secura | Suna | Xena | Mega | Arcadia | esim political game
PLAY ON