Esim - ריגושים והמשך דרך - Thrills and continuing through
Login:
Password:

Forgot password Register

Article


12
ריגושים והמשך דרך - Thrills and continuing through (Political)
Posted 5 years ago by
DrsAll    
Report


מה קורה מדינה יקרה אני כבר חודש משחק ואף פעם לא שיתפתי איך התקדמות שלי, ובכן, בהתחלה אף אחד לא מבין במשחק הזה ופשוט הכל זרם בקצב שונה לחלוטין, אחרי יומיים בצאט ידעתי מה כל דבר עושה ואיך מתקדמים למטרה.

מרמה 1 ועד רמה 10 הייתי בתקופת ניסיון שלראות אם המשחק באמת מתאים לי או שאני מתאים לו, וואלה התחברתי אליו נורא!
לא צריך להיות 24 שעות במשחק כדי לשחק, ולא צריך דקה אחת שלא במשחק כדי לשחק, בקיצר זה מצא לי את הזמן הכי מתאים בעולם!

כלכלה ושגשוג:
כרגע? אני הישראלי שברמה כמו שאני עכשיו עושה קרוב ל100 גולד ב24 שעות, למה אני משתף אותכם.
בגלל, שאני רוצה לעביר את הידע שלי גם אליכם (למראות שאתם תותחים אחד אחד) אבל בכל מקרה
אז מצאתי מס' שיטות למתחילים שיגדילו את הסיכוי להיות עם סט טוב (לא לסתכל על שלי כי מזל אין לי חח ) וופשוט תוך שבוע יהיה להם קרוב ל800 גולד וכך התקדמו .

שיטה מס' 1 - מתחילים
שיטת ההמטבעות:
קודם כל לקראו מה זה שוק המטבעות לפי קראת המאמר: מדריך לשוק המטבעות
מאוד מומלץ הלתחיל לסחור במטבעות בהתחלה כדי לעלות את הזהב שיש לכם!
כי אתם לא תתעסקו עכשיו בדברים שונים ויהיה לכם אחוזי הפסד נוראים !
רק אחרי שיהיה לכם בין 30 - 60 גולד נעבור לשיטה הבאה

אז מה זה שוק המטבעות?
שוק המטבעות מוצבים בו כל מטבעות העולם, חלק עולים 0.1 גולד וחלק מהן עולים 0.0099 גולד
אבל מה שאנחנו מחפשים זה 0.0096 - 0.0097 גולד לקנייה, למה הם? בגלל שהסיכוי למכור אותם ב 0.0099 קרוב ל95% אם תקנו את כל 0.0096 בכמות גדולה של גולד, יהיה לכם רווח גדול מאוד !

שיטה מס' 2 - מתקדמים
סחר אלקטרוני או במילים אחרות "מכרזים"
לפני קראת השיטה, מומלץ להסתכל על המדריך הבא: מדריך לסחר אלקטרוני
זה מקום הפרנסה הכי יעיל והכי רווחי תלוי איך תסתכלו על זה, אבל גדול מאוד, זה המקום שמפסידים פה המון גולד אם לא תלכו לפי דבריי.
אני יכול להגיד שאני הישראלי רק שאחרי שבוע (4 ימים) נכנסתי למכרזים וכיום אני עושה 100 גולד רק ממכרזים.
אז השיטה הזאת מבוססת על קנייה ומכירת חפצים, אני אגלה לכם כמה אני לוקח על כל פריט וכמה אני מוכר אותו, המידע הזה יהיה שימושי מאוד אז תקשיבו טוב טוב.

בהתחלה שאחרי 4 ימים במשחק, צברתי מהשוק המטבעות קרוב ל 100 גולד ב4 ימים, מה שאומר שבמכרזים היה לי רק בהתחלה 100 גולד פשוטים מאוד שלא אפשרי לעשות איתם כלום למי שלא יודע, השוק המטבעות באמת שיטה טובה מאוד אבל היא צריכה להיות מהירה וכמובן סבלנות אבל כמו כל ישראלי ממוצע אני רוצה לעשות כסף ובגדול! אז הלכתי על פי שיטת המכרז.

אז מה זה מכרזים? סחר אלקטרוני?

כפי שזה נשמע, אנו סוחרים בין חפצים שונים וקונים חפצים שונים.
אם תלכו ל "שוק" ומשם ל"מכרזים" ושתראו שסוחרים שם על חפצים ונשקים ויש שם פעילות רבה אבל כולם רוצים לקנות או למכור במחיר נורמטיבי שמתאים מאוד לקמצנים, אבל יש כאלה שלא מתפשרים ורוצים את הטוב במחיר גבוה.

על האנשים האלו? אנו נתמודד ביום יום שלנו.
עכשיו בלי מילים מיותרות אנו נכנס לקישור למעלה "מדריך סחר אלקטרוני " ששם יש טבלה עם מחירים שאיתה אנו נעבוד בצורה יעילה !
כפי שתראו, בטבלה רמה 1 המחירים הן 0.1 ועד 0.2 במחירים האלו אנו נקנה, ולא נקנה משהו מעבר לכך לקסדות, משקפיים, שדרוג נשק (היום אני אדבר על זה אז נתמקד בזה)

השיטה שלי עובד בצורה הבאה:
כשאני הולך למכרז ומסנן מוצרים, לוחץ על "הכל" ומיד אחרי זה על "ציוד" ומשם לרמה 1
אני קונה את המוצרים עד 0.25 (אתם אומרים ואו זה יותר ממה שיש בטבלה) אתם צודקים ב1000 אחוזים, אבל מה שאתם לא יודעים? שאם תקנו ב0.1 רוב הסיכוי שזה יגיע אליכם הוא 0% ויגנב ע"י שחקנים אחרים. אז אני לוקח בטחון על כך.
אבל אל תדאגו, המחיר הוא לא יקנה בסכום של 0.25 ולרוב שזה יקנה ב0.1 - 0.2 אז תהיו רגועים אבל יש מצבים שיקנה ב0.25 כי אין מה לעשות אנו לא שולטים בהכל חח
אחרי שקנינו רמה 1 ב0.2 לצורך העניין וקנינו 9 חפצים.
בחישוב פשוט המחיר שהוצאנו על כך הוא: 1.8 גולד.
אנו נתחיל לשלב חפצים (במדריך הבא תלמדו כיצד זה ומה זה "מדריך לשילוב חפצים " אחרי ששילבנו את החפצים יצא לנו חפץ רמה 3 העלות שהיית לנו הוא: 1.9 גולד.
סה"כ הכמות הזהב שהוצאנו הוא: 3.7 גולד
מצוין, אנו חשבנו את זה ואם נלך לטבלה אנו נגלה שרמה 3 שווה בין 3 - 5.5 .
אני מאוד ממליץ ותקשיבו או לא, אם עשינו וקנינו ויצא לנו 3.7 אז תמכרו אותו ב 4.7 שיהיה לכם רווח של גולד 1 תמיד!
ככה אני עושה, לאיטים קרובות אני מוכר רמות 3 במחיר של 5 גולד ותאמינו או לא, קונים בכמויות אצלי חח

וזה בגדול על לעשות כסף לפי העיניים שלי, כיום אני עומד על 100 גולד ביום רק ממכרזים.
הכמות שיש עלי קרוב יותר מאלף גולד, אני משחק חודש וכבר אני יכול לבנות לי את הסט "חפצים שעלי" לרבה יותר טובים!
ולנצח בקרבות שונות

אז כאן הייתי כפיר, שחקן שהתחיל כבר כחודש ותפס את כל המכרזים סליחה על הביטוי "באשכים" ! חח
שיהיה בוקר \ לילה טוב!

וכמובן הכל תודות ל 34444 שהאראה לי את המשחק בצורה הכי טובה ודרך העיניים שלו ! בלי הבנאדם הזה לא הייתי מגיע למקום הזה כמובן שהיה עוד במסביב אבל הוא דמות שהכי הרבה תפסתי


Previous article:
קנייה \ מכירת חפצים - buy \ sale items (5 years ago)

Next article:
שלום ואחדות - מדינה מאוחדת! (5 years ago)

ESim
or
Register for free:
Only letters, numbers, underscore and space are allowed (A-Z,a-z,0-9,_,' ')
Show more

By clicking 'Sign Up!', you agree to the Rules and that you have read the Privacy Policy.

About the game:


USA as a world power? In E-Sim it is possible!

In E-Sim we have a huge, living world, which is a mirror copy of the Earth. Well, maybe not completely mirrored, because the balance of power in this virtual world looks a bit different than in real life. In E-Sim, USA does not have to be a world superpower, It can be efficiently managed as a much smaller country that has entrepreneurial citizens that support it's foundation. Everything depends on the players themselves and how they decide to shape the political map of the game.

Work for the good of your country and see it rise to an empire.

Activities in this game are divided into several modules. First is the economy as a citizen in a country of your choice you must work to earn money, which you will get to spend for example, on food or purchase of weapons which are critical for your progress as a fighter. You will work in either private companies which are owned by players or government companies which are owned by the state. After progressing in the game you will finally get the opportunity to set up your own business and hire other players. If it prospers, we can even change it into a joint-stock company and enter the stock market and get even more money in this way.


In E-Sim, international wars are nothing out of the ordinary.

"E-Sim is one of the most unique browser games out there"

Become an influential politician.

The second module is a politics. Just like in real life politics in E-Sim are an extremely powerful tool that can be used for your own purposes. From time to time there are elections in the game in which you will not only vote, but also have the ability to run for the head of the party you're in. You can also apply for congress, where once elected you will be given the right to vote on laws proposed by your fellow congress members or your president and propose laws yourself. Voting on laws is important for your country as it can shape the lives of those around you. You can also try to become the head of a given party, and even take part in presidential elections and decide on the shape of the foreign policy of a given state (for example, who to declare war on). Career in politics is obviously not easy and in order to succeed in it, you have to have a good plan and compete for the votes of voters.


You can go bankrupt or become a rich man while playing the stock market.

The international war.

The last and probably the most important module is military. In E-Sim, countries are constantly fighting each other for control over territories which in return grant them access to more valuable raw materials. For this purpose, they form alliances, they fight international wars, but they also have to deal with, for example, uprisings in conquered countries or civil wars, which may explode on their territory. You can also take part in these clashes, although you are also given the opportunity to lead a life as a pacifist who focuses on other activities in the game (for example, running a successful newspaper or selling products).


At the auction you can sell or buy your dream inventory.

E-Sim is a unique browser game. It's creators ensured realistic representation of the mechanisms present in the real world and gave all power to the players who shape the image of the virtual Earth according to their own. So come and join them and help your country achieve its full potential.


Invest, produce and sell - be an entrepreneur in E-Sim.


Take part in numerous events for the E-Sim community.


forum | Terms of Service | Privacy policy | Support | Wikia | Alpha | Luxia | Primera | Secura | Suna | Xena | Mega | Arcadia | esim political game
PLAY ON