Company statute
Täällä kasvatetaan vaan viherkasveja. Joskus saattaa saada rahaa takaisin, jos on kiltisti.
Shouts:
Midas viddua säällä dabahduu?
Selling my Share. U can send me Pm ingame, ty and good luck u all .
Et hoida tätä nytkään mitä 10 osaketta muuttaa?
niin sööttiä ku NAMU valittaa ettei tuu voittoa ja sitten jos siitä tulis CEO ni se paskois kaiken kuten teki Firman kans
More shouts
Shares market:
Volume
Price
Seller
Action
No offers