Company statute
به نام خدا
تصمیم دارم هر کارخونه ای که به شرکت اضافه میکنم یک مسئول داشته باشی
اگه کسی از پلیرها میتونه پیام بده تاباهم همکاری کنیم
این استوک بهترین محل جهت سودآوری است
Shouts:
اولویتمون اهن کیو4
ویپ کیو 1
گیفت کیو 5
فود کیو 5
اینارو که به استوک اضاف کردیم و زمانی که مقدار گلد استوک به مقدار سهام صادر شده رسید شروع به سود دهی میکنیم
ممنون از همکاریتون
اقا نمیخواید کاری انجام بدید؟کارگری واسه کارخونه ها
تبلیغی چاپ سهامی
استوک که خود به خود پا نمیگیره
استوک داره دوباره جون میگیره
زودتر سهام بخرید تا گرون تر نشده
AP Military
Sup Daily
10 Food Q5 + 30 Weap Q1
Enter fee = 5 gold
دوستان کارخانه به کلی در حال تغییره
هر چقدر کارخونه دارید به این استاک دونیت کنید
بعدها با سود 300 درصد گلد به شما دونیت خواهد شد
سلام تو این استوک سهاممو میفروشم هم اینکه تو پولنده هم اینکه ببینیدچقدرسودداشتهhttp://secura.e-sim.org/stockCompany.html?id=735
خودتون قضاوت کنیدسودش چقدربالاست میتونید سئو هم شید استوکودراختیاربگیرید
More shouts
Shares market:
Volume
Price
Seller
Action
No offers