Kommer att sälja allt efterhand, och likvidera aktie företaget.
Ska satsa på annat istället. Finns ingen mening längre. Ekonomi sytemet har helt havererat.
Sista issue of shares, så uppgraderar vi diamant fabriken till q5,
sen sparar vi till en stor utdelning. på 75% av vinsten, av
försäljning av varor/valutor m.m.